.

Website

Een mobiele website of een app?

Iedereen gebruikt een smartphone!  Als een bezoeker voor je deur staat kijkt diegene op de smartphone naar je aanbod en word je veel beter gevonden als bedrijf als je een mobiele website hebt.  

Als je een normale website in een smartphone bekijkt moet je regelmatig in- en uitzoomen, links zijn vaak te klein om aan te raken en het is een gedoe om iets te vinden. Een mobiele website is een uitgeklede normale website waarin alleen essentiële informatie tevoorschijn komt voor de bezoeker en grafische elementen tot een minimum zijn beperkt. Hierdoor kan er snel ingeladen worden en bespaart de bezoeker datagebruik in het abonnement.

Starten met een mobiele website.

  • Kijk eerst in Google Analytics hoeveel gebruikers je website bekijken en met welk apparaat. Als er nooit mobiel naar je website wordt gekeken, vraag je dan eerst af wat de noodzaak is.
  • Kijk daarna eens hier en type je eigen website in. Je krijgt dan een overzicht van je eigen website zoals deze nu op verschillende apparaten getoond wordt. Nauwelijks leesbare tekst of zichtbare foto's vraagt om een investering in een mobiele (of responsive als alleen beperkte informatie onvoldoende is) website.
  • Is impulsaankoop van belang voor je bedrijf, dan is een mobiele website handig door de smartphonecamera die QR-codes op je gevel, poster of bedrijfsauto kan lezen en gelijk een aanbieding kan laten zien op de smartphone.

Voorbeeld: start www.svvscheveningen.nl met je pc en tik daarna dit adres ook in op je mobiele telefoon/tablet. Zie de verschillen!

The Online Factory ontzorgt je met al deze belangrijke stappen. Ons doel is om een mobiele website te maken die past in jouw organisatie en vooral een toevoeging is van jouw dagelijkse marketing- en communicatieactiviteiten.

Ben je geïnteresseerd in dit onderwerp?
Neem dan direct contact op met Henk Oosterhuis of bel hem direct 070 - 40 40 408

Onze referenties