.

Sign

Reclameborden

Langs de velden van praktisch alle sportverenigingen hangen ze, reclameborden van 3 meter tot wel 9 of zelfs nog groter! Hoe kun je nou met relatief weinig inspanning meer halen uit deze manier van reclame maken?

Verandering valt op

Als je in het weekend naar de kapper bent geweest, valt dat je collega’s negen van de tien keer ’s maandags op. Doordat er iets veranderd is aan het beeld dat ze van je hadden, trek je de aandacht. Datzelfde geldt ook voor het samengestelde beeld van reclameborden langs de lijn. Een nieuw bord valt op, want dat was er eerst niet. Een verplaatst bord trekt ook de aandacht, omdat het een verandering in het bekende beeld teweeg brengt. Probeer het eens uit als je een reclamebord hebt bij een sportvereniging. Vraag ze om het bord ergens anders te hangen, zodat het lijkt of het bord spiksplinternieuw is! Extra tip: zorg dat hij schoon blijft!

Richt je naar het publiek

In eerste instantie is het publiek van je bord voornamelijk aanwezig op het terrein van de sportvereniging. Bezoekers van de wedstrijden, de sporters en overige leden zullen je reclamebord minimaal 1 keer per week onder ogen krijgen. Heb je wel eens gedacht aan de mensen buiten het terrein? Er lopen waarschijnlijk dagelijks meer mensen langs het complex dan er in een week op het complex aanwezig zullen zijn. Is het dan niet raadzaam om je bord om te draaien en van het sportpubliek af te richten naar de mensen op straat? Misschien zou je hem zelfs dubbelzijdig kunnen voorzien van je reclame!

Met minimale inspanning en lage kosten haal je al veel meer uit je reclamebord!

Ben je geïnteresseerd in dit onderwerp?
Neem dan direct contact op met Henk Oosterhuis of bel hem direct 070 - 40 40 408

Onze referenties