.

E-mailing

You've Got Mail!

E-mailing is voor mensen vaak een ongewenste wegklikbare boodschap van een commercieel bedrijf. Per ongeluk geabonneerd door bijvoorbeeld persoonlijke gegevens achter te laten via het spelen van een spelletje of prijsvraag.

De visie van The Online Factory op e-mailing!

  • De e-mail het liefst als nieuwsbrief presenteren. Meerdere nieuwsonderwerpen aan abonnees mailen.
  • Korte teasende onderwerpen combineren met een “lees meer” hyperlink naar je website. Hierdoor wordt het meetbaar wat abonnees interesseert.
  • Call to action buttons gebruiken. Prikkel de abonnee naar aankoop of andere actie.
  • Biedt ontvangers een reden om je e-mail te lezen. Nieuwswaarde bieden en/of een leuke verkoopactie via je website.
  • Voorbereiding, onderhoud en continuïteit zijn de steekwoorden. Een schoon en juridisch verantwoord e-mailadressenbestand bijvoorbeeld.
  • E-mailen vanuit een e-mailengine. Je eigen outlook of webmail is vaak ongeschikt.
  • Doseer aantal nieuwsbrieven naar de verwachting van de abonnee.
  • Niet spammen, slecht voor het imago!
  • Ritme in de verschijning. De abonnee gaat er “op rekenen”.
  • Uitvoeren in je huisstijl. Herkenning, dus minder kans op wegklikken.
  • Vraag je klanten in een poll hoe men je e-mails ervaart. Zo heb je gelijk weer een meetpunt en ben je met je klant in gesprek over de inzet van jouw marketing. Vragen staat vrij, maak er gebruik van.

The Online Factory ontzorgt je in het e-mailverkeer met uw abonnees. Ons doel is om altijd e-mails voor je te verzenden die gerichte traffic naar website of webshop opleveren.

Ben je geïnteresseerd in dit onderwerp?
Neem dan direct contact op met Henk Oosterhuis of bel hem direct 070 - 40 40 408

Onze referenties